Doplňující informace pro pacienty
Pacient má rovnou k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný termín, vyplní několik základních údajů do formuláře, po odeslání požadavku mu systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce.
Pacient musí mít ve své kartě u lékaře uložený email, prostřednictvím kterého se bude přihlašovat
· Při prvním přístupu do objednávkového systému volí pacient volbu „Registrovat, nebo zapomenuté heslo“ , vyplní email a zadá „Registrovat“. Systém doprovodí pacienta dalším postupem. Tím si vytvoří vstupní přihlašovací údaje.
Heslo si volí pacient sám.
· Při každém dalším vstupu už zadává svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.
Po přihlášení si pacient vybírá z nabízených služeb:
1. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – pacient má k dispozici kalendář s přehledem termínů, volí si volný termín, vyplní důvod do formuláře, pokud je vyžadován a po odeslání požadavku mu systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
2. Zaslání žádosti o recept – pacient vyplní příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně
3. Zaslání informace k probíhající léčbě, případně dotazu lékaři – pacient vyplní příslušný formulář
4. Přehled termínů „preventivních“ Prohlídek a Očkování